1. SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA TRGOVINE

Spletno mesto Promotion.si vsebuje spletno stran in spletno trgovino, ki deluje v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Ob prijavi v sistem obiskovalec pridobi uporabniško ime in geslo, s katerima ob vsakem obisku spletnega mesta lahko dostopa tudi do svojega računa (Uporabniški profil) oz. pridobi pravico do nakupa. Uporabniško ime in geslo se uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med lastnikom spletne trgovine, ponudnikom artiklov in potrošnikom. Z uporabo spletne strani in spletne trgovine se obiskovalec (kupec) strinja s splošnimi pogoji.

Pridržujemo si pravico do napak in kadarkoli do spremembe pogojev na spletni strani. Promotion d.o.o. ne odgovarja za občasno nedelovanje spletne strani, morebitno netočnost informacij in tudi ne za morebitno škodo nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij.

Sklenitev pogodbe je možna samo v slovenskem jeziku.

 

  1. CENE IN AŽURNOST PODATKOV

Vse cene so v EUR. Cene z DDV vključujejo 22 % davek na dodano vrednost. Cene veljajo do objave novih cen na spletni strani. Pridržujemo si pravico do možnih napak pri navedbi cen. Ponudnik skuša čim bolje skrbeti za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so navedeni na spletu. Kljub temu pa se lastnosti artiklov, dobavni rok in cene spreminjajo, tako da obstaja možnost, da ponudnik ne utegne sočasno s spremembo popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru se kupca obvesti o spremembah ter omogoči preklic ali zamenjavo naročenega artikla. V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

 

  1. NAROČANJE

Naročanje poteka preko interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Potrošnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščene v kategorijah. Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. Kupcu so izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila vselej dostopni v spletni trgovini v rubriki Profil obiskovalca (povezava Vaš profil). O morebitni spremembi naročila oz. preklica, mora kupec o tem ponudnika obvestiti na email naslov prodaja@promotion.si kjer mora navesti tudi številko nakupa, ki je omenjena v elektronskem sporočilu o nakupu. Ponudnik v najkrajšem možnem roku blago zapakira in odpošlje.

 

  1. VARSTVO OSEBNIH PODATKOV

Podjetje Promotion d.o.o. se obvezuje varovati podatke o kupcih, ki jih pridobi v spletni trgovini in spletni strani in zbrane podatke uporabljati izključno za izvedbo nakupov. Podatki o kupcih se varujejo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in se v nobenem primeru ne bodo posredovali tretjim osebam. Registracija in/ali vpis osebnih podatkov v spletni trgovini in na spletni strani je izključno potreben samo za pravilno izvajanje storitev spletne trgovine.

Promotion d.o.o. za nedoločen čas hrani naslednje podatke naročnikov: ime in priimek, podjetje, davčno številko, naslov, naslov za dostavo, e-naslov, kontaktni telefon in arhiv komunikacije. Navedene osebne podatke uporablja izključno za potrebe izpolnitve naročila.

 

  1. PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA

Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od nakupa, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od nakupa, je strošek dostave in strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu. Če je kupec odstopil od nakupa, mu mora podjetje vrniti vsa opravljena plačila za vrnjene izdelke. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu pogodbe in po prejemu vrnjenega blaga. V primeru vračila artikla, mora kupec artikel pred predajo prevozniku ustrezno zaščititi. Artikel mora zaščititi z originalno embalažo ali embalažo, ki lahko artikel zaščiti enako kot ga je originalna embalaža. Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Pred vsako uporabo artiklov preverite ustreznost blaga! Vračilo že montiranih, uporabljenih artiklov ni možno!

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri naslednjih pogodbah:

– o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
– pri katerih je kupec izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja.

 

  1. NAČINI PLAČILA

V spletni trgovini ponudnik omogoča plačilo po ponudbi / predračunu na TRR podjetja  Promotion d.o.o. ali s pomočjo PayPal-a. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku upravljalca spletnega mesta in tako kupcu dostopna 24 ur na dan v njegovem uporabniškem profilu.

 

  1. GARANCIJA

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil. Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancija je veljavna le ob upoštevanju navodil, z garancijskim listom in računom. Garancija se lahko uveljavlja le, če je kupnina izdelka poravnana. Garancijski roki so navedeni na garancijskem listu. Garancija ne velja za potrošni material! Zastave so potrošni material.

 

  1. PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova prodaja@promotion.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 

  1. IZVENSODNO REŠEVANJE SPOROV

Lastnik spletnega mesta Promotion.si zagotavlja varovanje osebnih podatkov, ki bodo uporabljeni izključno v namene obveščanja o poteku naročila (v primeru, da obiskovalec v spletni trgovini opravi nakup) ter pošiljanje reklamnega gradiva. Lastnik jamči, da bodo podatki obiskovalcev in uporabnikov uporabljeni le v namen nemotenega poteka naročil in ne bodo predani tretji osebi. V primeru težav oz. nejasnosti pri uporabi spletnega mesta si lastnik spletnega mesta pridržuje pravico do stika s potrošnikom prek sredstev komunikacij na daljavo. Obiskovalec z izvedeno registracijo dovoljuje lastniku spletnega mesta zbiranje in uporabo osebnih podatkov, ki jih vnese pri registraciji. Vsi podatki, ki jih obiskovalec navede pri registraciji so namenjeni le poslovanju ponudnika, ki jih ne posreduje v druge namene ali tretji osebi. Trajno hranimo podatke, ki jih je obiskovalec vnesel ob registraciji v računalniški sistem, ki je ustrezno varovan in zaščiten. Ob morebitnem “vdoru” v računalniški sistem ne nosimo odgovornosti!

 

10. AVTORSKE PRAVICE

Spletno mesto Promotion.si je v lasti podjetja Promotion d.o.o. Vse pravice so pridržane. Vsebine na spletnih straneh lahko vsebujejo gradivo, katerega avtorske pravice so lahko tudi last tretjih oseb. Zato je vsakršno posredovanje informacij iz spletnih strani dovoljeno samo s pismeno odobritvijo lastnika. Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev brez predhodnega obvestila. Vsi artikli lahko vsebujejo reklamne nalepke našega podjetja.

Nazadnje spremenjeno 18.02.2022